Beoordeling 9.2 gebaseerd op 182 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Televisie instellen

Home » Service » Hulp bij instellen » Televisie instellen
Televisie instellen2018-03-08T21:58:04+00:00

Hulp bij het instellen van uw tv:

          

U bent in het bezit van een smart tv en uitzending gemist werkt niet (meer).

NPO heeft deze functie veranderd in NPO Start.

Hierdoor ondersteunen veel tv merken deze functie niet meer, uw tv is dus niet defect.

U kunt in de app store van uw tv kijken of de nieuwe app aanwezig is.

Mocht deze niet aanwezig zijn, dan kunt u niet meer van deze functie gebruik maken.

De tv fabrikant is verantwoordelijk voor het upgraden van deze app!!

    

De oplossing voor dit probleem is heel eenvoudig: Sluit een Google Chromecast aan op de HDMI en USB aansluiting van uw flatscreen tv, stream met behulp van uw smartphone of tablet uitzending gemist naar uw tv. Werkt ook voor Youtube, Netflix, etc.

Op deze manier maak je van een oude tv een smart tv! Uiteraard zijn de chromecast ontvangers bij ons te koop.

Nieuws voor alle Ziggo TV kijkers

Kabelaar Ziggo gaat op termijn stoppen met de doorgifte van Analoge tv! In een periode van 2 jaar gaat dit signaal in heel Nederland uit de lucht. Via deze pagina houden wij u op de hoogte zodra dat in ons werkgebied plaats vindt. Kijkt u nog analoog en wilt u voorbereid zijn op de digitale toekomst? Bezoek onze winkel in Boekel voor een uitgebreid advies.

Heeft u een digitale ontvanger of een tv met ingebouwde digitale tuner? Maar geen smartcard van Ziggo?

Dan heeft u de mogelijkheid om de zenderlijst van de gratis ongecodeerde zenders in te stellen.

Normaal gebruikt u bij het instellen het netwerk id: 5555

Om naar de gratis digitale zenders te kijken zijn de volgende instellingen belangrijk

Voor Ziggo klanten in het oude Ziggo gebied: Startfrequentie: 474.00 en Netwerk ID: 4444

Voor Ziggo klanten in het oude UPC gebied: Startfrequentie: 164.00 en Netwerk ID: 4444

Laat nu de tv of ontvanger zoeken en alleen de gratis zenders worden in de juiste volgorde weergegeven.

De nummering slaat soms zenders over, dit is normaal, uw toestel is goed ingesteld!

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje/

Op onderstaande pagina van Ziggo vindt u nog meer instelmogelijkheden voor verschillende apparaten

Meer apparaten instellen

Bent u niet in staat om zelf uw ontvanger of tv opnieuw in te stellen kunt u altijd een thuisbezoek aanvragen. Dit is alleen beschikbaar voor alle klanten in het werkgebied van Electro World Wim vd Broek. Uiteraard zijn hier kosten aan verbonden. Bel voor een afspraak! Heeft u een tv of ontvanger elders gekocht dan kunnen wij u uiteraard ook helpen.Op onderstaande pagina van Ziggo vindt u nog meer instelmogelijkheden voor verschillende apparaten